Jak jsem již psal, rozhodl jsem se zapojit do projektu který pořádá Roxanne. Tentokrát jsem vytáhl jednu opravdu povedenou oddechovku pro zasmání







~~~~

Jak ses o téhle sérii dozvěděl?
Bylo to v době kdy jsem navazoval spolupráci s Knihcentrem a byla mi nabídnuta na recenzi právě první kniha o Pirátech! zaujal mne obal a chtěl jsem něco oddechového a pro pobavení :)

Kolik dílů jsi zatím stihl přečíst?
Oba co vyšli česky :)


Co na tuhle sérii říkáš?
Úžasná oddechovka plná anglického humoru

Který díl z celé série máš nejraději?
Těžko říct obě knihy mají úžasný příběh postavený na hlavu :)

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Pirátskej Kapitán, a proč? No protože je Kapitán přece :)

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
tak tady asi fakt žádná nebude :)


Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
podle toho co jsem našel na internetu tak asi ty české :)

Která obálka se ti líbí nejvíc?
první, opice je boží :)

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Asi když Pirátům zdrhne velryba do kasina v Las Vegas  :)





PS: pokud se vám tento projekt líbí můžete se zapojit taky pod tímhle odkazem :)