Rozhodl jsem se, že si vždycky v úterý dáme takové malé preview toho co právě čtu, popř. na co se těším atd. :) Prostě takové malé představení :D Možná i pár postřehů co se mi líbí a tak. 

A co že tentokrát čtu? Jak mnozí z vás vědí a sami mi radili pustil jsem se do Apokalypsy od Maria Giordana. Nejblíže bych to přirovnal k takovému Danu Brownovi a musím říct, že to vypadá zatím opravdu zajímavě. Děj krásně odsýpá a pěkně to čtenáře pohltí. Jen některé počeštěné výrazy mi prostě nesedí, taková cunami se mi opravdu nezdá :D radši bych viděl tsunami. Ale hold to je můj problém už :D


Autor: Mario Giordano
Český název: Apokalypsa
Originální název: Apocalypsis
Žánr: thriller, mysteriózní, dobrodružný

Nakladatel: Knižní Klub
Počet stran: 560
Recenzní výtisk od: Dům knihy

Anotace: Řím. Vzpoura ve Věčném městě. Papež Jan Pavel III. abdikuje a beze stopy zmizí. Nikdo neví, kde se nachází, ani zda je naživu. Současně jsou bestiálně vražděni jeho nejbližší důvěrníci. Zatímco se chystá konkláve, jež má zvolit novou hlavu církve, vatikánský reportér Petr Adam se vydává hledat zmizelého papeže. Stopa vede k mysterióznímu řádu, jenž po staletí v ilegalitě bojuje proti církvi a jeho stoupenci se opírají o středověké proroctví. Nadchází čas Apokalypsy? A přinese naplnění věčného snu lidstva, nebo zánik světa?

Pro ty co neholdují papíru, tato kniha existuje v digitální podobě ne jako klasický ebook, něco víc najdete zde zvukové efekty videa a další co podtrhuje zážitek ze čtení. Navíc první kapitoly jsou dostupné zdarma jak pro Android tak pro Apple takže určitě vyzkoušejte :)