Jak jsem již psal, rozhodl jsem se zapojit do projektu který pořádá Roxanne. Tentokrát jsem vytáhl klasiku klasik. Popravdě četl jsem to akorát jednou a nevím jestli se k tomu odhodlám znovu. Protože upřímně ty popisné části.... no nic radši :D :D





~~~~

Jak ses o téhle sérii dozvěděl?
Upřímně si to už nějak nepamatuju :D ale bylo to asi tak v té době kdy se začlo mluvit o tom že bude celá série zfilmována

Kolik dílů jsi zatím stihl přečíst?
Poslušně hlásím, že všechny :)


Co na tuhle sérii říkáš?
Klasika, Klasika, Klasika

Který díl z celé série máš nejraději?
Poslední kdy se všechno rozhodne :)

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
 Odula, taková to sympatická paní :D Ne Gimli ten chlapík má prostě něco do sebe :)

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Asi žádná taková vyloženě není.


Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Ono hodně záleží jaké budeme brát vydání. Z českých jsou například úžasné ty od Arga a to samé se najde v zahraničí.

Která obálka se ti líbí nejvíc?
no z tech co mám tak asi ta poslední u třetího dílu. červená je cool :)

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Tak těch je víc ale namátkou například když Aragorn vyskakuje s armádou mrtváků z lodí a jde na pomoc Gondoru. atd atd.





PS: pokud se vám tento projekt líbí můžete se zapojit taky pod tímhle odkazem :)