Jak se říká všechno jednou končí. A já si myslím, že nadešel příhodný okamžik pro velkou změnu. Na téhle adrese a tomto blogu jste mě mohli potkávat skoro každý den. Články utěšeně rostly, stejně jako vy moji čtenáři. Událo se toho tady opravdu hodně a od svých blogových počátků jsem urazil pořádný kus. Od prvních nesmělých recenzí a článků, až do současného stavu, kdy se mi podařilo v právě uplynulých blogových cenách získat dvě krásná bronzová místa a jedno stříbrné.

Za to vám chci ještě jednou moc poděkovat, znamená to pro mě opravdu hodně. Doufám, že jste si ten rok užili stejně jako já a moje články vás aspoň trochu baví. Teď je ale na čase dostat se k tomu podstatnému. Ne, nebojte nechystám se s blogováním seknout, alespoň pro zatím ne. :) Nějakou dobu vám budu ještě otravovat život :D. Jen jsem postupem času získal pocit, že blogger mi tak úplně nedostačuje a tak jsem se začal pídit po jiném řešení.

Řešení jsem nalezl a doufám, že se vám bude zamlouvat stejně jako mě :D Takže tímto článkem zde končím dámy a pánové a loučím se s vámi. Kdyby vám bylo přeci jen smutno, můžete mě najít na nových stránkách a nové adrese


Jinak snažil jsem se přenést ty nejpodstatnější články i sem, ovšem pořád jsem ve stádiu Under Construction, takže doufám, že omluvíte formát některých článků, který není vychytaný. Postupem času se budu snažit vše opravit a dát do top stavu. Původní záměr byl takový, že vše předělám a až potom vás přesměruji, jenže času není nazbyt a udržovat dva weby není nic jednoduchého. Takže doufám, že mi odpustíte a brzo se na nových stránkách zabydlíte a bude se vám u mě líbit :)

Takže díky všem a ahoj na novém webu ;)