Tak tu máme další úterý, a s ním i ukázku toho co mám momentálně rozečtené a na co nás čeká recenze. 
Tentokrát jsem se konečně dostal k pro mě dlouuuuho očekávané knize. Třetí a závěrečný díl série s HP Bubble. Tahle série mě naprosto dostala, takže není divu, že jsem se na tento díl třásl jak malé dítě :)
No necháme se překvapit jak de la Motte zakončí tuhle originální sérii :)



Autor: Anders de la Motte
Český název: Bubble
Žánr: Thriller

Nakladatel: Knižní Klub
Počet stran: 448


Anotace: BUBBLE završuje trilogii originálních švédských krimirománů o prostředí IT technologií a sociálních sítí, jejich ovládání a zneužívání. GAME a BUZZ rozehrály nevyzpytatelnou Hru o (ne)alternativní (ne)kontrolované (ne)virtuální realitě. Hlavní hrdina HP se sice snaží ze Hry vymanit, ale poté co jeho sestra Rebecca narazí na jistou léta neotvíranou bankovní schránku, nebezpečí je zpět. A větší než kdy předtím... BUBBLE přináší dramatický a aktuální příběh o tom, jak se snažíme budovat bubliny bezpečí ve světě, který je nepřetržitě digitálně sledován. Velké i malé bubliny však mají jedno společné: dříve či později prasknou..