Tak tu máme další úterý, a s ním i ukázku toho co mám momentálně rozečtené a na co nás čeká recenze. Nedávno jsem četl první díl fantasy trilogie Dolní Město a jelikož tu na mne čeká i druhý díl, rozhodl jsem se do něj pustit, dokud mám ještě jedničku v paměti :)

A co čtete takhle při úterku vy? :)





Autor: Daniel Polansky
Český název: Zítra se bude zabíjet
Žánr: noir fantasy

Nakladatel: Knižní Klub
Počet stran: 352


Anotace: Kdysi byl hrdinou Velké války, pak agentem obávaného Černého domu. Teď je významnou oporou zločineckého podsvětí Dolního města. Říká se mu Správce. Domnívá se, že válka je pro něj dávnou minulostí, jenže pak dostane předvolání od někoho, koho tehdy znával, a to vrátí zpátky spoustu nepříjemných, nepohodlných a bolestných vzpomínek. Dcera generála Montgomeryho zmizela, když se pokoušela zjistit, kdo zabil jejího bratra. Její otec ji chce najít dřív, než páchnoucím ulicím padne za oběť i ona. Temný příběh z prohnilého světa je po Léčbě ostrou břitvou (Knižní klub, 2012), další neméně pozoruhodnou fantasy noir detektivkou z pera Daniela Polanského.